Χορηγική συμφωνία της Chevrolet με την Manchester United

Η Chevrolet τερμάτισε την διαφημιστική της καμπάνια για το Facebook και για την διοργάνωση του Superbowl (2013) και αποφάσισε να χορηγήσει για πρώτη φορά στην ιστορίας της, ένα από τα μεγαλύτερα brand names στον χώρο του παγκόσμιου ποδοσφαίρου.

H Chevrolet θα είναι ο νέος επίσημος automotive sponsor της Manchester United για τα επόμενα 5 χρόνια με την Αμερικανική εταιρία να παίρνει την θέση της Audi στο χορηγικό κομμάτι της αγγλικής ομάδας (Η Audi συνεργαζόταν από το 2004 με την ομάδα του Manchester και καθώς γνώριζε ότι η συνεργασία τους δεν θα συνεχιζόταν, συμφώνησε με την Chelsea FC για τα επόμενα 3 χρόνια).

Η συμφωνία αυτή δίνει τη δυνατότητα στη GM να προβάλει το λογότυπο της Chevrolet στις πινακίδες, στον πίνακα αποτελεσμάτων και στους πάγκους του Old Trafford.

Το οικονομικό μέρος της συμφωνίας δεν ανακοινώθηκε μιας και η χορηγία θα είναι σε είδος, με την Chevrolet θα να καλύπτει τις ανάγκες του club σε αυτοκίνητα. Παρόλα αυτά, εκτιμάται ότι η Chevrolet θα προσφέρει στο club 3 εκατομμύρια λίρες σε μετρητά ανά έτος.

Στόχοι των 2 πλευρών

Οι στόχοι και οι επιδιώξεις και των 2 πλευρών από αυτήν την συνεργασία είναι προφανής. Ενώ η Liverpool στοχεύει στην αμερικανική αγορά με την δημιουργία του νέου της ντοκιμαντέρ όπως έχουμε αναλύσει σε προηγούμενο άρθρο μας, η Manchester United θα συνεργαστεί με την GM για να φέρει το club πιο κοντά στο αμερικανικό κοινό και να αυξήσει την fan base του.

Από την άλλη πλευρά, η GM στοχεύει στην βελτίωση του προφίλ της και στην αύξηση των πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή και Ασιατική αγορά, αγορές στις οποίες κυριαρχεί η Manchester United σύμφωνα με την έρευνα της Kantar που αναλύσαμε πριν από κάποιες μέρες.

Πρέπει να σημειωθεί ότι η GM ξόδεψε περίπου 14 εκατομμύρια $ για διαφημίσεις στο φετινό Superbowl (4 διαφημίσεις των 30 δευτερολέπτων αξίας 3.5 εκατομμυρίων $ η κάθε μια) στοχεύοντας μόνο την Αμερικανική αγορά (περίπου 115 εκατομμύρια τηλεθεατές) ενώ τώρα ξοδεύει λιγότερα χρήματα και στοχεύει σε ευρύτερο κοινό (πενταπλάσιο , περίπου 600 εκατομμύρια τηλεθεατές) που θα της δώσει την δυνατότητα να «χτίσει» το παγκόσμιο προφίλ που επιθυμεί.

«Η Manchester United έχει τους πιο ένθερμους υποστηρικτές από οποιοδήποτε club στον κόσμο” δήλωσε ο Chief Marketing Officer της General Motors Global, κ. Joel Ewanick, στην παρουσίαση της συμφωνίας στην Shanghai. «Η Chevrolet είναι περήφανη που θα συνεργαστεί με την Manchester United και δεσμεύεται να θέσει τους υποστηρικτές της ομάδας στο επίκεντρο όλων μας των εκδηλώσεων».

Η ανακοίνωση της συμφωνίας στην Shanghai δεν είναι τυχαία. Σύμφωνα με την έρευνα της Kantar περίπου οι μισοί από τους 659 εκατομμύρια υποστηρικτές της Manchester United βρίσκονται στην Ασία.

«Είναι η πρώτη φορά που συνεργαζόμαστε με μια Αμερικάνικη εταιρία και με την αυξανόμενη δημοτικότητα της ομάδας μας αλλά και του Αγγλικού ποδοσφαίρου στην Αμερική, ευελπιστούμε να αυξήσουμε την fan base μας» δήλωσε ο κ. Richard Arnold, Commercial Director της Manchester United.

Corporate social responsibility

Θέλοντας να συνδέσει την χορηγία της και με corporate social responsibility προγράμματα, η Chevrolet ανακοίνωσε επίσης την συνεργασία της με την One World Futbol Project, η οποία παρέχει στους νέους φτωχών περιοχών τις παροχές εκείνες που χρειάζονται για να ευχαριστηθούν το ποδόσφαιρο.

Η υποστήριξη της Chevrolet περιλαμβάνει την δωρεά 1,5 εκατομμυρίων € για τα επόμενα 3 χρόνια σε οργανισμούς που ασχολούνται με νέους ανθρώπους που ζουν σε εμπόλεμες ζώνες, προσφυγικούς καταυλισμούς, σε πληγείσες περιοχές και άλλες μειονεκτούσες κοινότητες.

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Ο απολογισμός του 17ου συνεδρίου της ΕλλΕΕΔΑΑ

Σύνεδροι όλων των ηλικιών κατέκλυσαν τo αμφιθέατρο των ΤΕΦΑΑ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών παρακολουθώντας …