Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι το δεύτερο πολυτιμότερο brand του κόσμου!

Μια πρόσφατη έρευνα από την Brand-Finance κατέδειξε ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες σαν brand name , αξίζουν 38,561 εκατ. € παρουσιάζοντας αύξηση 87% σε σχέση με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Beijing το 2008.

Το νούμερο αυτό κατατάσσει τους Ολυπιακούς Αγώνες στην δεύτερη θέση με τα πολυτιμότερα brand names στο κόσμο. Η μόνη εταιρία που αξίζει παραπάνω είναι η Apple (57,235 εκατ. €). Επιπλέον το brand name των Ολυμπιακών Αγώνων, αξίζει παραπάνω απ’ όσο αξίζουν όλοι οι επίσημοι σπόνσορες των αγώνων, συμπεριλαμβανομένου της Samsung, GE και της Coca-Cola. Η διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή έχει τρέχοντα έξοδα περίπου το 10% της αξίας της κάτι που σημαίνει ότι περισσεύουν περισσότερα από 3,7 δισεκατομμύρια € για διανομή και επενδύσεις στα σπορ παγκοσμίως.

Στις εικόνες που ακολουθούν μπορείτε να δείτε ποιες εταιρίες έχουν λιγότερη αξία από τους Ολυμπιακούς Αγώνες καθώς και την .

Σημείωση: Για τον υπολογισμό του brand name των Ολυμπιακών Αγώνων, η Brand Finance έλαβε υπόψιν ότι λειτουργεί κάτω από το σήμα των Ολυμπιακών Αγώνων με βάση τις δημοσιευμένες οικονομικές δηλώσεις της ΔΟΕ. 

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Ο απολογισμός του 17ου συνεδρίου της ΕλλΕΕΔΑΑ

Σύνεδροι όλων των ηλικιών κατέκλυσαν τo αμφιθέατρο των ΤΕΦΑΑ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών παρακολουθώντας …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *