Ολυμπιακοί Αγώνες: Οι νικητές των social media

Όπως έχουμε τονίσει και σε προηγούμενο άρθρο μας οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Λονδίνου χαρακτηρίστηκαν ως οι πρώτοι social media αγώνες. Τις προηγούμενες ημέρες είδαμε διάφορα infographics, videographics, και online εφαρμογές μέσω των οποίων, χορηγοί και μη των Ολυμπιακών Αγώνων προσπάθησαν να συνδέσουν το όνομά τους με τους αγώνες.

Σήμερα θα δούμε ένα ακόμα infographic που επιβεβαιώνει τον χαρακτηρισμό social media games. Όπως βλέπεται και παρακάτω (Για full size, κάντε δεξί κλικ στην εικόνα και επιλέξτε “Προβολή εικόνας“), ο Τζαμαϊκανός sprinter Usain Bolt ήταν ο μεγάλος νικητής καθώς είχε πάνω από 960,000 mentions κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου. Ο Αμερικανός κολυμβητής Michael Phelps ήρθε δεύτερος με περίπου 830,000 mentions και ο Βρετανός Tom Daley τρίτος με περίπου  490,000 mentions.

Σχετικά με τα αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων, φαίνεται ότι το ποδόσφαιρο παραμένει ο βασιλιάς των σπορ ακόμα και κατά την διάρκεια των αγώνων, ενώ το μπάσκετ και το βόλεϊ ακολουθούν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Όσον αφορά τους επίσημους χορηγούς των αγώνων, τα McDonald’s βρίσκονται στην πρώτη θέση με περισσότερα από 150,000 mentions. Η Coca-Cola και η Visa κατέλαβαν την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Ο απολογισμός του 17ου συνεδρίου της ΕλλΕΕΔΑΑ

Σύνεδροι όλων των ηλικιών κατέκλυσαν τo αμφιθέατρο των ΤΕΦΑΑ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών παρακολουθώντας …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *