Παναθηναϊκός: Εντείνεται το άνοιγμα στην Κινεζική αγορά

Με την απόκτηση του Κινέζου γίγαντας (ύψος 2.08μ.) Shank Ping, o Παναθηναϊκός πραγματοποίησε το πρώτο απαραίτητο βήμα για την είσοδό του στην Κινεζική αγορά. Η μεταγραφή αυτή οριοθετεί την πρώτη μετακίνηση Κινέζου αθλητή σε Ευρωπαϊκή ομάδα. Η μεταγραφή όμως από μόνη της δεν μπορεί να αποδώσει τα αναμενόμενα οφέλη στην ΚΑΕ. Έτσι οι άνθρωποι του τριφυλλιού ενισχύουν το άνοιγμα στην Κινεζική αγορά με την εγκαινίαση των 2 επίσημων λογαριασμών της ομάδας στα social media της Κίνας.

Στα social media της Κίνας ο Παναθηναϊκός
Έτοιμος να κατακτήσει την Κινεζική αγορά ο Παναθηναϊκός


Στην Κίνα δεν υπάρχουν Facebook & Twitter. Αντί αυτών υπάρχει το Weibo & το Tencent Weibo αντίστοιχα τα οποία είναι το ίδιο δημοφιλή. H έναρξη των λογαριασμών ουσιαστικά αποτελεί το δεύτερο βήμα του Παναθηναϊκού στο άνοιγμα που κάνει προς την Κινέζικη αγορά αφού υπάρχει ήδη  συνεργασία με εταιρία που ασχολείται με το marketing και έχει έδρα στη Σανγκάη. Μάλιστα όπως φημολογείται ο Παναθηναϊκός  είναι έτοιμος το ερχόμενο φθινόπωρο να μεταβεί στην ασιατική χώρα ώστε να δώσει φιλικές αναμετρήσεις με ομάδες της χώρας!

Αναμφισβήτητα πρόκειται για πρωτοποριακές κινήσεις που δεν έχουμε συνηθίσει από Ελληνικές ομάδες. Το αν θα αποφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα θα το δούμε στο μέλλον. Όπως λέει όμως και ο διάσημος Κινέζος φιλόσοφος Lao Tzu: «A journey of a thousand miles begins with a single step». 

Μπορείτε να βρείτε τον λογαριασμό του Παναθηναϊκού  στο Weibo εδώ, ενώ αυτόν του Tencent Weibo εδώ.

pao_weibo
Το προφίλ του Παναθηναϊκού στο Weibo

Η σχετική ανακοίνωση του Παναθηναϊκού αναφέρει: «Η προσπάθεια της ΚΑΕ Παναθηναϊκός να διεισδύσει στην αγορά της Κίνας και της ευρύτερης Ανατολικής Ασίας, έχει ξεκινήσει μεθοδικά τους τελευταίους μήνες. Το πρώτο βήμα έγινε με την υπογραφή σύμβασης συνεργασίας με μεγάλη εταιρεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας που εδρεύει στη Σαγκάη.

Σήμερα ήρθε η ώρα για το δεύτερο βήμα και αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας. Δημιουργήθηκαν λοιπόν δύο επίσημες σελίδες του Παναθηναϊκού στο Sina Weibo (εδώ) και στο Tencent Weibo (εδώ). Πρόκειται για τα αντίστοιχα δίκτυα του Facebook και του Twitter.

Είναι εξαιρετικά δημοφιλή στην Κίνα και η παρουσία της ομάδας σε αυτά θα βοηθήσει σημαντικά, ώστε το κοινό της χώρας να γνωρίσει καλύτερα τον εξάστερο.

Η ομάδα μας συνεχίζει να πρωτοπορεί και κινείται με πλάνο, ώστε να μπορέσει να επεκταθεί όσο το δυνατόν περισσότερο στη σημαντικότερη αγορά του κόσμου, ανοίγοντας νέους δρόμους στο μάρκετινγκ και την εμπορική ανάπτυξη».

pao_weibo_tw
Το προφίλ του Παναθηναϊκού στο Tencent Weibo

 

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Ο απολογισμός του 17ου συνεδρίου της ΕλλΕΕΔΑΑ

Σύνεδροι όλων των ηλικιών κατέκλυσαν τo αμφιθέατρο των ΤΕΦΑΑ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών παρακολουθώντας …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *