Πόλος έλξης η Ασία για τις ποδοσφαιρικές ομάδες

Το άνοιγμα προς Ανατολάς που κάνουν τελευταία οι ομάδες της Premier League και η Barcelona αποσκοπεί φυσικά στους εκατομμύρια οπαδούς-τηλεθεατές που «διψούν» για ποδοσφαιρικό θέαμα.

Οι «μπλαουγκράνα» έχουν ήδη κάνει μεγάλες χορηγικές συμφωνίες που σχετίζονται με τις πωλήσεις των εμφανίσεων και βέβαια τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Ακολουθούν κατά πόδας οι Manchester United και Liverpool, οι οποίες ουσιαστικά πλέον κάνουν προετοιμασία στην Άπω Ανατολή.

Σύμφωνα με την εταιρία αθλητικής έρευνας Repucom, περισσότεροι από 820 εκατομμύρια φίλαθλοι από μια δεξαμενή 1 δις ανθρώπων παρακολουθούν φανατικά την Premier League.

H μεγάλη πρόκληση των αγγλικών ομάδων είναι να πατήσουν στα χνάρια της Barcelona που διαπραγματεύεται μόνη της τις τηλεοπτικές συμφωνίες στην Ασία και σύμφωνα με την εφημερίδα «South China Morning Post» θέλουν να ακολουθήσουν τη Manchester United που πρόσφατα εγκαινίασε στο κέντρο του Χονγκ Κονγκ ένα ολόκληρο πολυκατάστημα 3000 τ.μ.!

Τα τηλεοπτικά δικαιώματα του αγγλικού ποδοσφαίρου στην Ασία εκτιμώνται πως αποφέρουν πάνω 340 εκ. λίρες ετησίως στις ομάδες, ενώ σύντομα μπαίνει στο παιχνίδι και η αγορά της Κίνας που θα προσελκύσει πάνω από 330 εκ. οπαδούς!

Πηγή

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

361: Ο χορηγός ιματισμού της Ολυμπιακής ομάδας

Η χώρα μας ως γενέτειρα των Ολυμπιακών Αγώνων, ως κοιτίδα του πολιτισμού, αλλά κυρίως ως …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *