Bethall: Μια social media πλατφόρμα για τους λάτρεις του στοιχήματος

Στην Ελλάδα της κρίσης δεν είναι πολλά τα επιχειρηματικά πλάνα που περνάνε από το στάδιο της ιδέας σε αυτό της υλοποίησης. Πόσο μάλλον στον αθλητικό χώρο και την εγχώρια αθλητική βιομηχανία η οποία αντιμετωπίζει τις δικές της δυσκολίες. Ένα παράδειγμα μιας τέτοιας επιχείρησης είναι το Bethallμια social media πλατφόρμα για τους φίλους τους στοιχήματος, η οποία εισάγει ένα διαφορετικό τρόπο στοιχηματισμού απ΄ότι έχουμε συνηθίσει.

Σαν Sportman, είχαμε την τύχη να συνομιλήσουμε με τον CEO και ιδρυτή του Bethall, κ. Δημήτρη Δοϊρανλή καθώς και με τον Marketing Manager της εταιρίας, κ. Κωνσταντίνο Τσούκα, οι οποίοι μας ανέλυσαν το τρόπο λειτουργίας της εταιρίας, μας μίλησαν για τα μελλοντικά τους σχέδια καθώς και για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν μέχρι να φέρουν εις πέρας την ιδέα τους.

bethall
Η αρχική σελίδα της Bethall
  • Πριν ξεκινήσουμε θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τον χρόνο σας  και για την πραγματοποίηση αυτής της συνέντευξης.

Παρακαλώ, είναι χαρά μας.

  • Τι ακριβώς είναι το Bethall;

Το Bethall (www.bethall.com) είναι μια νέα διαδικτυακή κοινότητα που συνδέει με τον πιο έξυπνο και γρήγορο τρόπο τους λάτρεις του στοιχήματος από όλο τον κόσμο.                                    

  • Με ποιον τρόπο;

Ο κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να διατηρεί ένα ενεργό δίκτυο χρηστών και να πληροφορείται για την στοιχηματική τους δραστηριότητα. Με αυτόν τον τρόπο κάθε χρήστης μπορεί να  ποντάρει στα στοιχήματα των άλλων παικτών. Το προφίλ του κάθε χρήστη στο Bethall περιέχει πληροφορίες σχετικά με το τι στοιχηματίζει και ποια είναι τα αναλυτικά στατιστικά των επιδόσεων του.

  •  Ποια είναι η καινοτομία του Bethall που το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα στοιχηματικά site;

Η καινοτομία του Bethall είναι ότι το κάθε μέλος μπορεί να επαναστοιχηματίσει (“rebet”) το στοίχημα ενός άλλου μέλους (“Leader”) βασιζόμενο φυσικά στα στατιστικά του. Στόχος κάθε χρήστη είναι να δημιουργήσει και να συντηρήσει ένα μεγάλο και ενεργό δίκτυο από followers οι οποίοι θα επαναστοιχηματίζουν (“Rebet”) τα στοιχήματα του. Σε περίπτωση επιτυχίας των επιλογών του αυξάνει τα δικά του κέρδη καθώς το Bethall του παρέχει ανταποδοτικά οφέλη.

bethall_2
Οι Leaders της Bethall

  • Λέγοντας ανταποδοτικά οφέλη τι εννοείτε;

Ο χρήστης που τυγχάνει επαναστοιχηματισμό (“rebet”) των στοιχημάτων του από τους ακολούθους του (followers) και είναι σωστός στις προβλέψεις του, κερδίζει και ένα ποσοστό από τα κέρδη των followers, οι οποίοι εμπιστεύτηκαν τις επιλογές του.

  • Μπορεί κάποιος να στοιχηματίσει πραγματικά χρήματα στο Bethall;

Το Bethall αυτήν την περίοδο λειτουργεί με εικονικά χρήματα δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους χρήστες να εξοικειωθούν, εντελώς δωρεάν, με την πλατφόρμα του και να δημιουργήσουν ένα ανταγωνιστικό προφίλ, ούτως ώστε όταν στο άμεσο μέλλον ξεκινήσουν να ποντάρονται πραγματικά χρήματα, σε συνεργασία με τις στοιχηματικές εταιρίες, να καρπωθούν των προνομίων του Bethall.

bethall_3
Προσφέρετε στοίχημα και για την Ελληνική Super League

  • Στην αρχική σελίδα του Bethall διαφημίζεται ένας διαγωνισμός. Πείτε μας περισσότερα λόγια για αυτόν.

Πράγματι εδώ και λίγες μέρες στο Bethall τρέχει ένας διαγωνισμός, με την συνδρομή  των συνεργαζόμενων  στοιχηματικών εταιριών, δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες να κερδίσουν πραγματικά χρήματα. Το Bethall ανταμείβει κάθε τέλος του μήνα τους τρεις πρώτους χρήστες στην κατηγορία «επιρροή» (influence) με κουπόνια αξίας 50, 30 και 20 Ευρώ.

  • Ποιοι είναι οι μελλοντικοί στόχοι της Bethall;

Βραχυπρόθεσμος στόχος του bethall αποτελεί το ποντάρισμα των στοιχημάτων να γίνεται με αληθινά χρήματα, ενώ μακροπρόθεσμα, το όραμά μας είναι η εδραίωση του bethall ως της μεγαλύτερης πλατφόρμας μέσω της οποίας θα αλληλεπιδρούν στοιχηματικά χρήστες από κάθε γωνιά του κόσμου.

Το μεγαλύτερο όμως στοίχημα μας, είναι να κερδίσουμε το ενδιαφέρον του κοινού στο οποίο απευθύνεται η Bethall και να αναπτύξουμε μια σχέση εμπιστοσύνης με τον χρήστης της πλατφόρμας.

  • Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίσατε για την δημιουργία της Bethall;

Είναι δύσκολο να διατηρήσεις την πίστη σου γύρω από την επιτυχία της ιδέας σου. Απαιτεί ιδιαίτερη συγκέντρωση και επιμονή καθώς σίγουρα θα αμφισβητήσεις τον εαυτό σου αρκετές στιγμές, αλλά αν πραγματικά πιστεύεις σε αυτό που θέλεις να κάνεις, τότε θα προχωρήσεις. Σημασία δεν έχει τόσο η ιδέα, αλλά η ομάδα. Επίσης ένα μεγάλο πρόβλημα αποτελεί και η έλλειψη χρηματοδότησης για νέες/καινοτόμες επιχειρήσεις. 

———-

Ο κ. Δημήτρης Δοϊρανλής αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών) ενώ κατέχει και μεταπτυχιακό δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο KTH Royal Institute of Technology της Σουηδίας πάνω στο Software Engineering of Distributed Systems.

Ο κ. Κωνσταντίνος Τσούκας  αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Τμήμα Οικονομικών Επιστημών) ενώ κατέχει και μεταπτυχιακό δίπλωμα από το πανεπιστήμιο του Kingston University of London πάνω στο MBA, Strategic Management.

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Ο απολογισμός του 17ου συνεδρίου της ΕλλΕΕΔΑΑ

Σύνεδροι όλων των ηλικιών κατέκλυσαν τo αμφιθέατρο των ΤΕΦΑΑ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών παρακολουθώντας …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *