Ο αθλητικός ιματισμός της Super League 2013-2014

Στο περσινό ανάλογο άρθρο αναλύσαμε το τοπίο του αθλητικού ιματισμού για τις της Ελληνικής SuperLeagueΦέτος επαναλαμβάνουμε την ίδια ανάλυση και επιπλέον συγκρίνουμε το πόσο μεταβλήθηκε το τοπίο της συγκεκριμένης αγοράς.

Όπως βλέπουμε και στην παρακάτω εικόνα, η εταιρία ΝΙΚΕ κυριαρχεί στην φετινή Ελληνική SuperLeague. Η Αμερικάνικη εταιρία χορηγεί εφτά (7) από τις 18 ομάδες της κατηγορίας (Απόλλων Σμύρνης, Αστέρας Τρίπολης, ΑΕΛ Καλλονής, Πανθρακικό, Π.Α.Ο.Κ. ΠΑΣ Γιάννινα και Ξάνθη).

UMBRO και Hummel μοιράζονται την δεύτερη θέση καθώς χορηγούν από δύο (2) ομάδες η κάθε μία (Λεβαδιακό, Παναιτωλικό και Ατρόμητο, Βέροια αντίστοιχα).

Εκτός από τις τρεις αυτές εταιρίας καμία από τις υπόλοιπες εταιρίες δεν χορηγούν παραπάνω από μια ομάδα. Under Urmour, EYE SPORTS, Puma, Legea, Adidas, Tempo sports και Macron χορηγούν μόνο μια ομάδα.

superleague_kits_2013
Η NIKE είναι η κυρίαρχη εταιρία στην φετινή SuperLeague

 

Αν συγκρίνουμε την φετινή με την περσινή χρονιά θα δούμε ότι η NIKE αύξησε σημαντικά τον αριθμό των ομάδων που χορηγεί. Πέρυσι στην αρχή της σεζόν έντυνε μόνο μια ομάδα, τον Αστέρα Τρίπολης (κατά την διάρκεια της σεζόν οι ομάδες γίναν 2 καθώς η SKODA Ξάνθη αντικατέστησε την YB-Sports με την NIKE) ενώ φέτος χορηγεί εφτά (7).

Η Umbro είναι η άλλη εταιρία που αύξησε τις ομάδες της, από μια (1) σε δύο (2). Η Hummel έχασε δύο ομάδες καθώς ο Λεβαδιακός άλλαξε από Hummel  σε Umbro και η Βέροια σε Robe di KappaYB-SPORTS, Joma και Lotto δεν έχουν πλέον παρουσία στην διοργάνωση, αν εξαιρέσουμε την Joma που ντύνει πλέον τους διαιτητές της λίγκας.

superleague_kits_compare
Συγκριτικό γράφημα

 

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Ο απολογισμός του 17ου συνεδρίου της ΕλλΕΕΔΑΑ

Σύνεδροι όλων των ηλικιών κατέκλυσαν τo αμφιθέατρο των ΤΕΦΑΑ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών παρακολουθώντας …