Champions League: Χορηγοί αθλητικού ιματισμού

Η μεγαλύτερη ποδοσφαιρική διοργάνωση του πλανήτη, το Champions League, ξεκινάει σε λίγες μέρες. Η απήχηση του Champions League και τα νούμερα που παράγει έχει κάνει τις εταιρίες να κονταροχτυπιούνται για να έχουν πρόσβαση στην διοργάνωση.

Ένας τομέας στον οποίο η “μάχη” μαίνεται και κάθε χρόνο ο ανταγωνισμός γίνεται ολοένα και πιο σκληρός, είναι ο τομέας των χορηγών αθλητικού ιματισμού των ομάδων. NIKE και Adidas παραδοσιακά παλεύουν για την πρωτιά παρόλο που η χορηγία του ιματισμού αποτελεί μια από τις πιο δαπανηρές δυνατότητες προβολής των εταιριών στην διοργάνωση.

Εμείς σήμερα θα δούμε ποια εταιρία είναι η φετινή νικήτρια σε αυτόν τον τομέα. Στις εικόνες που ακολουθούν μπορείτε να δείτε ποιες εταιρίες χορηγούν τις ομάδες της διοργάνωσης.

Champions League_kit_sponsors_groups_A_B_C_D

Champions League_kit_sponsors2_groups_E_F_G_H

Όπως παρατηρούμε από τις παραπάνω εικόνες, NIKE και Adidas χορηγούν 13 και 10 ομάδες αντίστοιχα. Η διαφορά με τις υπόλοιπες εταιρίες είναι τεράστια αφού η Puma που έρχεται στην 3η θέση χορηγεί μόλις 3 ομάδες! 

Από την επόμενη σεζόν, η Manchester City θα φοράει NIKE καθώς αποτελεί απόφαση της Αμερικάνικης εταιρίας να πουλήσει την Umbro (η Umbro ανήκει στο portfolio της NIKE). Το ίδιο θα συμβεί με την Αγγλική ομοσπονδία, ενώ ήδη η Malaga έχει αλλάξει από Umbro σε NIKE. Έτσι αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά, η NIKE αναμένεται να χορηγεί του χρόνου τουλάχιστον 16 ομάδες, αυξάνοντας τον αριθμό των ομάδων της για τρίτη συνεχή χρονιά. Για να δικαιολογήσουμε αυτό τον χαρακτηρισμό, ας συγκρίνουμε την φετινή με την περσινή χρονιά του Champions League.

Όπως παρατηρούμε από την παραπάνω εικόνα, η NIKE αύξησε τις ομάδες της από 9 σε 13 ενώ η Adidas τις μείωσε από 11 σε 10.  Η μείωση αυτή της Adidas αποτελεί πλήγμα για την Γερμανική εταιρία, καθώς ο χώρος του ποδοσφαίρου είναι παραδοσιακά ο χώρος κυριαρχίας της και φαίνεται να χάνει ένα σημαντικό κομμάτι της πίτας από τον βασικό ανταγωνιστή της.

Όπως είδαμε, ο χώρος του αθλητικού ιματισμού είναι αρκετά ανταγωνιστικός, κυριαρχείται από εταιρίες κολοσσούς, μη αφήνοντας χώρο σε μικρότερες εταιρίες. Σίγουρα αποτελεί επιτυχία της Macron που κατάφερε να διατηρήσει τον ίδιο αριθμό ομάδων. Το ίδιο ισχύει και για τις Puma & Joma που κατάφεραν να αυξήσουν τις ομάδες τους. Εμείς σαν Sportman.gr, θα παρακολουθούμε τον συγκεκριμένο τομέα της αθλητικής βιομηχανίας και θα σας ενημερώνουμε για τις σημαντικότερες εξελίξεις.

Μείνετε συντονισμένοι στο Sportman.gr καθώς τις επόμενες μέρες θα αναλύσουμε το τοπίο του αθλητικού ιματισμού της Ελληνικής Super League! 

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Ο απολογισμός του 17ου συνεδρίου της ΕλλΕΕΔΑΑ

Σύνεδροι όλων των ηλικιών κατέκλυσαν τo αμφιθέατρο των ΤΕΦΑΑ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών παρακολουθώντας …