fbpx

Τι θα φορέσουν στο El Clasico, Messi και Ronaldo

Σήμερα το βράδυ εκατοντάδες εκατομμύρια μάτια θα παρακολουθήσουν τον «τελικό» του ισπανικού πρωταθλήματος ανάμεσα στη Barcelona και τη Real Madrid. Η μεγαλύτερη προσοχή θα πέσει φυσικά στα δύο τεράστια αστέρια των δύο ομάδων, τον Messi από πλευράς «Μπλαουγκράνα» και τον Ronaldo από πλευράς «Μερένχες».

Οι μεγάλες αθλητικές εταιρείες που χορηγούν τους δύο παίκτες όπως είναι φυσικό προσπαθούν να εκμεταλλευτούν κάθε συγκυρία για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους πόσο μάλλον το σημερινό El Clasico το οποίο αναμένεται να έχει ιδιαίτερα αυξημένη προβολή.Έτσι NIKE και Adidas ετοίμασαν για Ronaldo και Messi αντίστοιχα δύο νέα ποδοσφαιρικά παπούτσια που θα τραβήξουν τα φώτα της δημοσιότητας.

Ο Messi θα φοράει τα νέα «f50 adizero Pibbe de Barr10» της Adidas. Η έμπνευση για τα εν λόγω παπούτσια έρχεται από τη συνοικία Las Heras της πόλης Rosario της Αργεντινής, όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε ο σπουδαίος Αργεντινός ποδοσφαιριστής. Το marketing του Messi στηρίζεται παραδοσιακά στην εικόνα του «καλού παιδιού», και αυτό ακριβώς θέλει να ενισχύσει ο σχεδιασμός του νέου παπουτσιού, ύστερα από διάφορες αρνητικές ιστορίες (σκάνδαλο φοροδιαφυγής, επιβολή εξουσίας στο εσωτερικό του συλλόγου) που δε βοηθούν τις πωλήσεις. Έτσι, οι σχεδιαστές της Adidas επέστρεψαν στα απλά και βασικά. Αναφορές στην παιδική ηλικία, κυρίως λευκό χρώμα και όχι υπερβολικά μοντέρνο σχέδιο.

messimessi-pibe-cleat

Στο απέναντι στρατόπεδο, αυτό του Ronaldo και της NIKE, έχουμε κάτι εντελώς διαφορετικό, τα «Nike Mercurial Superfly “Silverware». Το συγκεκριμένο σχέδιο είχε πρωτοκάνει την εμφάνιση του τον περασμένο Ιανουάριο, μετά την κατάκτηση από τον Πορτογάλο της Χρυσής Μπάλας, με τη διαφορά ότι τότε το βασικό χρώμα ήταν το χρυσό. Στη νέα έκδοση κυριαρχεί ένα απαστράπτων ασημί, το οποίο πηγάζει από τη συνεχή επιδίωξη του «CR7» για κατάκτηση τροπαίων και κυπέλλων. Στη NIKE συνεχίζουν να προωθούν τη λαμπερή εικόνα του Ronaldo, με την επίσημη ανακοίνωση παρουσίασης να αναφέρει πως «στον αγωνιστικό χώρο κάνεις δεν αστράφτει περισσότερο από τον Christiano». Η αλήθεια είναι πως οι μονοδιάστατες πλευρές με τις οποίες παρουσιάζουν τους δύο παίχτες οι εταιρείες αδικούν κατάφορα τους πραγματικούς χαρακτήρες των δύο ανδρών. Εντούτοις, τα ποδοσφαιρικά παπούτσια δε σχεδιάζονται για να καθρεπτίσουν την ψυχή και τον χαρακτήρα αυτού του οποίου φέρουν την υπογραφή, αλλά για να πωληθούν σε όσο μεγαλύτερες ποσότητες γίνεται. Η αντιπαράθεση «λευκού-μαύρου», «καλού-κακού», «ήσυχου-λαμπερού», κλπ, είναι δημιούργημα των ανθρώπων του marketing που έχουν ως στόχο της όσο μεγαλύτερη συζήτηση, για τους πέρα από κάθε αμφισβήτηση κορυφαίους ποδοσφαιριστές της εποχής μας».

Nike-Football-CR7-Silverware-Boot-ronaldoronaldo-cr7-15-silver

Πηγή:dirtytackle.net, 365.worldsoccershop.com

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …